Opgaven

DKU havde brug for en ny grafisk identitet sammen med Peters virksomhed KAMexcellence. Ønsket var en branding med værdierne professionalisme, salg og modernitet der hænger tydeligt sammen på tværs af de to brands DKU og KAMexcellence. Derudover skulle foredraget præsenteres på en hjemmeside og gennem en video. Selve foredragets Powerpoint præsentation fik også en overhaling i brandets nye stil, samt en introduktionsvideo der kunne aktivere publikum før Peter går på scenen.

Løsningen

Grafisk identitet

Brandingen holder sig til skarpe linjer, der sammen med den blå farve fastlægger en professionel og skarp stemning. I logoet symboliserer graduation hatten indlæring, mens lynet symboliserer farten på kurset. Vi producerede desuden en simpel logoanimation.

Video

Vi producerede to videoer for DKU. En kort præsentationsvideo for foredraget og en kort introvideo der spiller før Peter går på scenen. Peter oplevede tit at hans publikum ikke var aktiverede og klar når han trådte på scenen. Derfor er videoen energisk og Peter har kunnet mærke en stor forskel.

Web Design

DKU havde brug for en hjemmeside der hurtigt og nemt kunne præsentere og give en forsmag på foredraget. Dertil er der troværdighed i referencer både på Peter og på foredraget og til sidst en kontaktformular. Hjemmesiden er lavet som en one-page, hvilket giver overblik, og gør det nemt at danne et billede af foredraget.

Powerpoint

I forbindelse med rebrandet af DKU opdaterede vi Peters præsentation visuelt, så den passer til det professionelle nye brand. Se før og efter billeder for et udvalgt slide nedenfor.

Privacy Preference Center