Opgaven

KAMexcellence havde brug for en ny grafisk identitet sammen med Peters foredrag "Danmarks Korteste Uddannelse". Ønsket var en branding med værdierne professionalisme, salg og modernitet der hænger tydeligt sammen på tværs af de to brands DKU og KAMexcellence. Da KAMexcellences koncept er anderledes og innovativt, havde de brug for, at kunne forklare det lynhurtigt til kunder. Den opgave tog vi til os.

Løsningen

Grafisk identitet

Ligesom DKU's branding holder KAMexcellence sig til skarpe linjer, der sammen med den blå farve fastlægger en professionel stemning. Vi lagde meget vægt på at det er vigtigt at udstråle professionalisme i denne branche.

Visitkort og one-pager

Med tanken om at kunne præsentere KAMexcellences koncept lynhurtigt designede vi diverse grafiske elementer, herunder en "one-page" side der beskriver virksomheden på en enkelt side. Desuden designede vi KAMexcellence visitkort. Se begge nedenfor.

Web Design

For at kunne illustrere og præsentere konceptet for kunder samt skabe en call-to-action, lavede vi en stilren og professionel website i KAM/DKU universets branding.

Powerpoint

Til møder med potentielle kunder og virksomheder havde KAMexcellence brug for en præsentation, der gik mere i dybden med deres koncept, og med hvilken værdi de kunne bringe til en virksomhed. Derfor designede vi en Powerpoint præsentation til dem, som man kan se et udpluk af nedenfor.

Automatiseret Katalog

KAMexcellence havde et stort produktkatalog i regneark, som de gerne ville fremvise grafisk. Derfor byggede vi et grafisk katalog, der kunne genereres ud fra et enkelt klik - KUN ved at ændre på data i regnearket. Kataloget indeholdt bl.a. pris, antal, billeder og oprindelsesland.

Privacy Preference Center